måndag, februari 05, 2007

ben folds

afgelopen dinsdag ben ik met drie vrienden naar ben folds geweest. hij trad op in paradiso, wat een prachtige zaal! het was mijn eerste keer en ik was erg onder de indruk van de mooie glas-in-loodramen. maar van ben folds was ik helemaal ondersteboven, dit was GOED. hij is niet regelmatig in ons land en ik geniet al jaren van zijn muziek. ben betovert mij echt met zijn heldere stem, en met mij het hele publiek, want hij liet ons dinsdag meezingen en ook dat klonk werkelijk prachtig.
*zucht* wat een 'blastyblast'. met dank aan marcootje heb ik op youtube beelden gevonden die tijdens dit optreden gemaakt zijn. ik wil nog een keer! ;o)
(sorry, kom ik wéér met filmpjes aanzetten...hih!)





6 kommentarer:

Anonym sa...

"PABAPAAAAA! P'BABABAPAAAAA! PABAPAPAPAPA!"

etc.

Nog nooit zulks muzikaal publiek meegemaakt zeg. Het was echt heel mooi (het hele optreden!)

Anonym sa...

Ook leuk:

http://www.youtube.com/watch?v=TjNNxnKVEpQ

Hannah sa...

hej grappig, dat filmpje heb ik ook al gezien op youtube, SUPERleuk!

tof dat je erbij was pasz, volgende keer weer he?

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=wynBIWlhzSw

altf5 sa...

Dat was een goed optreden! Een hoogtepunt was toch wel dat ik de zaal al uitwas en hij weer terugkwam voor een tweede toegift...:-)

Hannah sa...

jaaa ik ook. stom he? dacht niet dat ze voor een tweede maal zouden terugkomen. ze speelden zack & sara nietwaar? ik hoorde nog zoiets toen ik in de garderobe stond.. haha
jammer dat we elkaar zijn misgelopen!