måndag, juli 23, 2007

Grrr

'the frustrations of a single woman'

Grrrr 1

Ik kwam de benzinepomp uit en hij ging net naar binnen. Onze blikken kruisden en wij lachtten naar elkaar. Wat een vriendelijk gezicht, dacht ik bij mezelf. Het regende, dus ik bleef nog even onder het afdak staan tot de bui zou minderen. De sexy stranger kwam weer naar buiten en toen hij naar zijn auto liep draaide hij zich om. Hij keek me lachend aan en zei "mag ik je een compliment geven door te zeggen dat je er erg leuk uitziet?"
"hi hi" zei ik. (héél intelligent, hannah)
Hij knipoogde ook nog en het was een hele leuke ondeugende knipoog.. en toen stapte hij in zijn
SUV (minpuntje) en reed WEG. Ik kreeg niet eens de kans om iets indrukwekkends te zeggen.

Bléécgh... sucks.


a) hij is getrouwd en ging alleen even chocola halen voor zijn vrouw
b) hij zag dat ik een hond bij me had en is meer een kattenmens
c) hij is homoseksueel en wilde mij laten weten dat ik een leuke outfit aanhad vandaag (dat was ook zo)
d)hij wilde graag blijven maar moest hoognodig van een lijk in zijn kofferbak af
e) hij is onzeker en vindt het ook helemaal niet leuk dat hij wegrijd

Ik ga er voor het gemak even van uit dat het antwoord e is (hoewel c ook wel geinig zou zijn). Maar beide leveren me weinig op helaas. Mannen, niet twijfelen okay! Het is SEXY als je het initiatief neemt en wij vrouwen zijn heus niet zo complex. Ik lachtte terug naar hem, maakte oogcontact en deed een of ander meisjesgegiechel (gaat vanzelf). Dat is een teken, ja? dat het OKAY is om me aan te spreken. misschien zijn we wel voor elkaar gemaakt. ik ben het zat dat jullie altijd wegrijden haha! Ik heb geen auto, ik kan je niet zelf achterna komen...

Grrrr 2

Ik liep naar de groente, hij liep naar de groente. Ik liep naar het brood, hij liep naar het brood.
Ik stond bij de diepvries en toen ik opkeek stond hij aan de andere kant. Tenzij hij exact hetzelfde boodschappenlijstje als ik bij zich had, vond hij me duidelijk leuk. Het was een knappe kerel die me direct aan Richard Gère deed denken. Die is in de 50 en nog steeds sexy as hell. Deze man was duidelijk jonger, maar zijn haar begon al grijs te worden en vraag me niet waarom, maar ik vind dat mooi. Ik had mijn boodschapjes verzameld en ik kon hem niet meer zien dus ging ik in de rij voor de kassa staan. En quel surprise, hij schoof aan bij de kassa naast mij. Ik glimlachte eventjes naar hem maar er stond een hele dikke man voor hem die dacht dat ik naar hém lachte dus dat schoot niet echt op. Maar toen ik even later opkeek, lachtte hij terug. :o) Young Richard was net iets eerder dan ik aan de beurt waardoor ik 30 seconden later buiten belandde... en weg was 'ie. (Ze zijn zo snel hè.) Waarom zo leuk lachen en achter me aan rennen in de supermarkt als je in de echte wereld daar buiten toch weer een lafaard of getrouwd of homo bent en wegfietst. Je ziet toch dat ik een uiterst kwetsbare alleenstaande vrouw ben? Hij keek nog wel een keer om. Doe dat dan ook maar niet. Slappeling!

7 kommentarer:

Anonym sa...

"mag ik je een compliment geven door te zeggen dat je er erg leuk uitziet?"

Gaat dat echt zo makkelijk?!

Ik zou denken dat je daar een modderfiguur mee slaat, damn!

Anonym sa...

Maar Hannah, je weet toch dat alle leuke mannen lijken in hun kofferbak hebben liggen? Fact of life, baby! ;)

Anonym sa...

'Ik glimlachte eventjes naar hem maar er stond een hele dikke man voor hem die dacht dat ik naar hém lachte dus dat schoot niet echt op.' Hahahaha, oh dat is altijd zooo vervelend!

Ik was laatst bij dat optreden van Joost en stond te dansen vlakbij het podium. Ik keek naar Joost, maar er stond een hele oninteressante kerel schuin voor Joost. Die dacht dus ook dat ik naar hem stond te kijken en te dansen. En dan val je in dat gebeuren van 'ok, ik ga niet weg, ik stond hier al en ik keek niet naar jou, engerd'. Maarja uiteindelijk dan toch maar ergens anders gaan staan, want het is wel wat ongemakkelijk, zo'n gast die dan nog net iets te enthousiast terug gaat dansen en kijken ook :s.

Na Joost zn optreden had ie het blijkbaar inmiddels wel door overigens want hij kwam me vragen of ik soms fan was van Toxic Chicken. Ik had eigenlijk moeten zeggen dat ik Joost zn persoonlijk begeleider was en dat ie even losgelaten was dit weekend. Maar helaas, ik zei dat ie mn beste vriend was. Zonde, leuke grap laten liggen helaas.

Hey weet je wat ik me nu ineens bedenk..misschien heeft die dikke man ook wel een blog en heeft hij zojuist een hele entry geschreven over dat leuke meisje dat hem stond aan te kijken en toe te glimlachen in de supermarkt ;).

x Marieke

Hans sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hans sa...

Tja...

Dat doen ze...

Maar dikke mannen kunnen ook heel lief zijn hoor!

Lotte sa...

Ach, het bewijst maar weer dat mannen he-le-maal niet zo stoer zijn als ze beweren, toch? Als ze niet eens de ballen hebben om even je telefoonnummer/mailadres te vragen, dan wil je deze persoon toch ook niet als je vent? (Of is dat te simpel gedacht ;) ) Enneh worden er nog nieuwe dingen gepost op die andere blog Hannah? Ik ben benieuwd...
Liefs Lotte

Anonym sa...

Tsja Hannah, (zucht...) mannen...
Zelfs als je denkt dat je er eentje te pakken hebt die echt de moeite waard is, is er altijd wel weer een hobbel op het fietspad waar hij wel overheen komt en jij niet. En daar scheiden dan de wegen... Zonde!
XXX Sylvia