torsdag, februari 15, 2007

demain je part a la suisse

Mijn tante Annika zei dat ik op haar kosten naar Zwitserland mocht komen om in hun chaletje in Verbier te logeren, als ik daar ooit behoefte aan zou hebben. Dus morgen ga ik :o) En Victor gaat mee! Dat was in eerste instantie niet bedoeling, maar (opdringerig als hij is) toen hij hoorde van mijn uitje merkte hij op dat hij ook wel érg toe was aan wat ontspanning. Met easyjet naar Genève kost tegenwoordig net zoveel als een avondje flink stappen, dus dat was zo geregeld.
Verbier is een skiplekje voor de rich and famous. James Blunt heeft er recentelijk een huis gekocht. Ze hebben meteen een ski-lift naar hem vernoemd. HAHA! We gaan het huis traceren en hem een bezoekje brengen. (james, waarom wil je de belasting ontduiken? je moet niet zo hebberig zijn. neem ons mee uit eten) Of gewoon wat rondsluipen. Zaterdagavond met William en Kate drankje doen.. dat is zo'n beetje ons plan voor dit weekend. Skieeen doen we niet aan. Ik ben wel bereid om met een sleetje van de baby-piste af te roetsjen.
Sinds de keuringsdienst van waarde mij heeft laten weten dat alle chocolade die ik eet door slaven gemaakt is, kan ik in la suisse niet op de gebruikelijke chocolate-binge-tour. Daarom heb ik gisteren een chocolonely van tony's gekocht. Ik had nachtdienst en moest immers iets te snacken hebben, maar ik zat nog met die slaafjes in mijn hoofd. De chocolonely vind ik eigenlijk te duur, maar het is verdorie voor een goed doel! En ontzéttend lekker. Ik ken chocola, en dit is goede chocola. Een dikke reep van 200 gram melkchocolade, 100 % slaafvrije snaai, uitstekende midnightsnack ;o)

happy valentine's day!

7 kommentarer:

gewoon.. daarom sa...

NAJAaaaa zeg....

Doris sa...

Potjandorie. You lucky bastards!

Have fun!

Ps: Tante 'Annika'...laat me raden..familie uit Zweden? ;)

x Marieke

Anonym sa...

lieve Hannah,

Veel plezier en nog meer,


XX Joel

Anonym sa...

Maar je kunt ook gewoon chocola bij de wereldwinkel kopen, hoor. Die is trouwens ook fucking lekker, want met rietsuiker in plaats van met geraffineerde bietsuiker. Jum!

Doe James Blunt de groeten van me, en veel plezier met sleetjerijden!

Anonym sa...

Kan men zich nog steeds inschrijven voor de reis naar Zwitserland?
Ben een beetje down en kan een vakantie goed gebruiken....

';-p

Hannah sa...

dankjewel voor jullie berichtjes, we hebben het heel fijn gehad. geen geld meer voor sleetje rijden, maar wel veel gewandeld door de bergen!
anita, james blunt houdt niet van kou dus die komt pas in de zomer (pussy)
marijn, niet down zijn, dat is niet nodig. de lente komt weldra...

Anonym sa...

beetje laat, maar toch nog n reactie van mij (heb echt lang niet gekeken, domme ik, weet niet wat me mankeerd, maar vanaf nu ben ik weer van de partij ;)).
Leuk geschreven hannah, en idd, als ik chocolade snoep blokkeer ik het deel in mijn hersennen dat info bevat over slaven etc, maar jij maakt me er weer even alert op. De Fair trade shop moet ik maar weer eens bezoeken. (tip: daar hebben ze ook heerlijk coffie, over slavernij en uitbuiting van boeren gesproken!).
kus