måndag, februari 12, 2007



Rustig weekendje gehad, lekker op de bank met vrienden filmpjes kijken. van mijn stoel afgegleden bij de romantische film Cake en bijgekomen met Alien vs. Predator. voor het slapen gaan nog even tot rust komen met Saw II en een aflevering van de Lama's. en we hebben even geoefend met mijn nieuwe roze nokia, fotootjes maken! ik weet dat ik nogal achter loop, maar ik ben onder de indruk van de kwaliteit! dat bluetooth is bovendien superhandig. En gratis! Geruststellend hoor, dat er íets nog gratis is tegenwoordig..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haa!
Alien vs Predator!! :D
Toch nog..?

Heb je er al spijt van..?
De wikkerman kan niet slechter zijn geweest...

gewoon.. daarom sa...

Je vergeet Snatch helemaal! Vikccc

Hannah sa...

marijn, alien vs predator is een toffe film (want giger), hij had zeker een half uur langer moeten duren om het verhaal tot zijn recht te laten komen. the wickerman staat dus nog steeds op nummer 1.. hihi
ik ben benieuwd voor hoe lang :o)

sorry victor, die andere had ik gekeken toen jij al naar huis was :o) maar SNATCH was wel gave film hè! die brad pitt met zijn overstaanbare taaltje, haha

Anonym sa...

Hi There,
Hoping you're well?

XX J