torsdag, april 26, 2007

silly me...

Oh lieve lezer, vergeef mij alsjeblieft alvast voor de golf van zwijmeligheid die je weldra zal overspoelen... the mind is weak, at times the heart is too.
Ik voel me zo ontzettend weekjes vanavond. Boris met 'stupid things'... may i say goddamn I Love This Shit?

..stupid dat ik het nummer op repeat zet en met dali door de kamer dans. Ik heb een man nodig, maar dat moet je niet
doorvertellen. Ik red het príma alleen.
Echt, vrijgezel zijn heeft zoveel voordelen.
Maarja.
Die verlopen ook wel na een maand of acht.
One night stands zijn te regelen, natuurlijk...
Maar hoe bevredigend zijn die aan het eind van de dag? Niet alleen mijn lichaam, o
ok mijn geest hunkert naar een link met iemand. Ik ben op zoek naar die vibe. En verliefd zijn is zo freakin' heerlijk... de beste drug ever, ma peoples.

your scent is sweet like betty crocker bakes... I love to have your cake and eat it too... bah-bah-boris, ik zal voor jou eens een lekkere soulcake bakken, je tong weet niet waardoor hij gestreeld wordt. Ik ben vast een schande voor de ware feministen. Wat zat er in het water vandaag? Komt het door het heerlijke zonnetje?

Ik voelde zelfs een brokje in mijn keel bij het refrein. Een minuscuul brokje weliswaar, maar genoeg om mezelf een paar keer in het gezicht te slaan. Het mocht niet baten. (het deed alleen een beetje pijn.) Ik heb zoveel liefde te geven, my cup runneth over, zeg maar. De hele dag word ik geteisterd door liefdesliedjes die zich in mijn hoofd afspelen en vlagen van romantische gedichten die in me opkomen. Wat heb ik gedaan om zoiets vreselijks te moeten doormaken?

Ik kruip in bed, waar de plaats naast mij -zoals gewoonlijk in de vrijgezellentijd- gevuld is met boeken en papiertjes waar ik loze gedachten neerzet die ik de volgende dag meestal niet meer begrijp. Zal ik verder lezen in de celestijnse belofte, de geschiedenis van de siciliaanse maffia nog eens doornemen, of in een van mijn dali boeken gaan bladeren. Of, zal ik gewoon aan Boris gaan denken. (ben ik weer 14 geworden ofzo? Woman get yourself together for godsake!!)
Choices, choices.

and all the stupid things i do have absolutely no reflection on how i feel about you

Ik krijg hier morgenochtend spijt van... de rest van de week maar even K1 kijken en naar dying fetus ofzo luisteren om de balans te herstellen.

4 kommentarer:

Sehnsucht sa...

Hey Hannah,

Ja, dat vrijgezel zijn gaat ook vervelen. Ik weet daar alles van. Ik zal mijn ogen in ieder geval goed open houden voor mooie, intelligente, en vooral vrijgezelle mannen. Die verwijs ik lekker naar jou door! Toch is het wel weer een leuke column geworden :-)

Oh, en als je niets te doen hebt vanmiddag...het lijkt me leuk om even snel wat te gaan drinken!

Laat maar weten.

Groeten!

Sehnsucht sa...

Ps: Bedankt voor je reactie. Ik was inderdaad vergeten dat ik ook nog kon schilderen :S

Het goede nieuws is dat ik misschien kopers heb voor het tweeluik. En...ik heb een opdracht...voor geld welteverstaan!

(Kan ik erg goed gebruiken)

Anonym sa...

hannah hannah toch, als ik een man was zou ik je misschien kunnen redden, maar helaas, het enige wat ik nu kan doen is je aan te raden om ook maar te genieten van het "niemand om rekening mee te houden gevoel". Als je eenmaal een relatie hebt zul je dat nl weer gaan missen. Het is ook nooit goed he?!Ik zeg, zwijmel maar lekker door want er een beetje op los fantaseren kan helemaal geen kwaad!
ben btw van plan binnenkort weer naar zutphen te komen, dus geef je dan wel n belletje,
kus

Anonym sa...

Oh Hannah, ik snap je helemaal hoor. Ik wil je snel weer spreken! potjandorie.

x Marieke