fredag, juni 01, 2007

update

what is up y'all?

ik leef nog hoor, maar mijn computer is dood gegaan. het was een hele trieste dag. ik deed hem 's morgens nietsvermoedend aan, maar er gebeurde niks. het scherm bleef zwart. de PANIEK die je dan ervaart, is belachelijk. maar je hele fucking leven zit in dat ding.
tot mijn vreugde heb ik de pc binnen no time laten oplappen, maar pijnlijk gevolg was dat ik alles kwijt ben. ALLES. Mijn mooie foto's, muziek, sollicitatiebrieven, gedichten en what not. alles weg! heel jammer, ja.
ben er nu wel overheen, ik heb 40 goedkope glazen bij de xenos gekocht en die tegen de zijkant van de flat aangesmeten. nee... maar dat had ik wel moeten doen. dat lucht vast heel erg op denk je niet?


Sorry dat ik niet zo veel geschreven heb! Chaos, chaos! In mijn huis maar bovenal in mijn hoofd. Zo erg dat ik het aan de dokter vertelde. En zij haalde een psycholoog erbij. En die zei dat ik ADD had. Ik kan nu ritalin krijgen om de chaos te verdrijven maar ik twijfel. Want; kunnen we niet iedereen een label opplakken? Misschien ben ik wel gewoon een chaotisch mens. Lekker zo laten. Gewoon rijk worden en een assistent aannemen die alles voor me doet waar ik zoveel moeite mee heb. Zal het medicijn mijn creativiteit indammen, mij leegmaken net als mijn computer? En wat is dit voor spul joh, dat je drie of vier keer per dag plotseling moet gaan nemen. Hoe weten ze zo zeker dat ik een add'er ben en dit nodig heb? Maar ik ben ook heel benieuwd hoe het zou zijn... om weereens een boek te kunnen lezen zonder steeds terug te moeten bladeren omdat ik aan andere dingen zit te denken. Om lekker uit te gaan zonder dat ik helemaal gek word van alle drukte en gesprekken en prikkels om me heen. Om op tijd te komen. Om naar de keuken te lopen en bij aankomst nog steeds te weten wat ik kwam doen. :o)


Maargoed, ik heb wel verhalen hoor. Ik ben samen met een andere dame een tweede blog begonnen voor de mensen die geinteresseerd zijn, waar we verhalen op plaatsen die niet voor iedereen geschikt zijn. Een platform voor de vrouwen onder ons die iets van de daken willen schreeuwen maar het niet durven. Of kunnen, omdat ze anders in ongemakkelijke situaties terecht komen. :o) Je kunt je verhaal kwijt en blijft anoniem. Dus stuur mij een mailtje en dan stuur ik jou de link.


Oh, en dali is naar een feestje geweest. kwam strontbelazerd thuis. ik weet niet precies wat het thema van het feestje was, maar hij heeft het leuk gehad. wou per se met die hoed op naar bed!








6 kommentarer:

Anonym sa...

whaha, prachtig, een neon-hond!
Waar koop je die!

He, maar mits je harde schijven compleet in vlammen zijn opgegaan, kan je in het algemeen nog alles eraf halen hoor.
Wel belangerijk dat je niks nieuws erop zet...! Bewaar ze dus, heb je ze nog? geen nieuwe bestanden op zetten!

Je kan het ook laten recoveren, heb je bedrijfjes voor, kost wel wat geld gok ik, en het risico dat mensen in je prive dingen zitten te snuffelen... :-\
Maar ik denk niet dat je zelf met recoverie programmatjes an het werk wil...?

Ik heb es gehad dat toen ik opnieuws windows installeerde 90% van AL mn bestanden onleesbaar werd .

Maanden aan audio-werk verloren.
Maar dat maakt me nu geen donder meer uit, ik baal alleen nog van mn foto's en teksten die onopenbaar zijn.

Maar ik ken het gevoel wel, dat je beseft dat je halve leven gewist is...ik werd er fysiek ziek van...

nou lekkere comment he...
Olijke jongen ben ik toch...

Gecondoleerd!! :D:D

Anonym sa...

stuur mij die link hannah, dat wordt tijd zeg, grrrr
Ik zie je gauw, want dan heb je het huis voor je alleen en wordt het tijd voor chocola, films en vieze praat, bereid je er maar op voor!
kus

Anonym sa...

hej christi! ik heb je de link gemaild, als je zelf nou een stukje wilt plaatsen laat mij weten! dan stuur ik nog het wachtwoord enzo toe. tot gauw!

marijn bedankt voor je uitgebreide verhaal en de tips. :o) ik ken iemand in het leger die misschien alles terug kan halen. maar ik betwijfel het! verder alles goed met jou hoop ik. doeiii

Anonym sa...

Hey Hannah,

Ik denk dat ik soms ook wel eens een stukje wil plaatsen op je andere blog. Kan ik ongeschonden mopperen ;).

Ben vreselijk druk de laatste tijd, heel veel aan het adverteren voor mn praktijk, er komt vanmiddag ook een journalist langs die me wil gaan interviewen, misschien een freelance klus ook en daarnaast nog secretaresse 2 dagen in de week. Drukdrukdruk. Ik heb vorige week zowaar van 20.00 uur tot 7 uur liggen slapen.

Zodra ik tijd heb koop ik zo'n kortingskaart en dan kom ik zeker bij je langs hoor! Ik heb over 3 weken ofzo ook een feest helemaal in DOrdrecht dus een extra stok achter de deur om nu eens daadwerkelijk binnenkort zo'n kortingskaart te gaan kopen.

En verder...ADD, Hannah?... Gut laat me even denken...is dat net zoiets als ADHD?...ff Googlen hoor.
Oke, hmmmz, zou kunnen denk ik?..
Kom nou maar eens een vrije schildering bij me maken ;) Oh ik kan de spulletjes daar voor ook wel meenemen naar jouw huis toe natuurlijk. Ben wel nieuwsgierig wat ik daar uit kan halen :)

Oh en ik mis jou ook wel een beetje. Denk heus wel aan je hoor!


Kus, Marieke

Anonym sa...

Wat Mari zegt, als je die harde schijf nog hebt, dan is er waarschijnlijk nog een boel te redden. Bel me anders! Dan help ik je wel.

Enneh, als je zoveel belangrijke dingen op zo'n ding zet, vergeet dan niet te back-uppen! Je hebt vast wel een brander! Een dvd-recorder voor de computer kost ook maar een paar tientjes geloof ik. Ik wil hem wel installeren. Of je koopt een of twee extra harde schijven en werkt met een RAID array ofzo, maar nu wordt het wat te technisch.

Anonym sa...

zullen we het daar een keer live over hebben? ik vind het fijn dat je wilt helpen! ik heb mijn oude harde schijf mogen bewaren, dus wie weet...