tisdag, juni 05, 2007

lêûk



Wat voor geinigs kom ik vandaag tegen in de Jumbo? Ze zijn hier zó creatief in het gebruik van de Zwôôdse taal. Ik heb wel tien minuten met dat päk in mijn hånd staan lachen. Wat moet men gedächt hebben, toen ik er öök nog een foto vån maakte. ("en ze neemt het vervolgens niet eens mee!")


Tja, ik ben vegetarier. De zwödse gehaktballetjes van mijn oma waren echter óóit wel het lekkerste wat er was. Ik ben benieuwd of deze van Knorr in de richting komen, maar daar zal ik nooit achter komen.
Jåmmer, höör...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hähähä... Jammer zeg. HØe krijgen ze het vØØr elkôär. Vikc

Anonym sa...

ik nëëm ååñ dat d¡e lëëstekentj€s nerge$ øþ slaañ dµs?

Chäërs!

Anonym sa...

hahaha nee :o)
het is volgens mij een makkelijke taal om te leren maar het lijkt ook weer niet zó op het nederlands...

hannah

Anonym sa...

Ik zal ze voor je testen, een dezer dagen. I'll let you know. :)

Anonym sa...

Leuk hoor die gehaktballen, maar waar blijft de nieuwe update? ;)

x Marieke

Anonym sa...

en anders zijn de gehakt balletjes van ikea ook nog es een keigoed alternatief, ook zonder diepvries tas mee te nemen