måndag, juli 16, 2007

cavia

Hallo lieve mensen. Ik lees al jullie blogs met plezier, maar zelf heb ik de laatste tijd even geen rust gehad om ervoor te gaan zitten. waarom zitten er maar 24 uur in een dag? wie heeft dat bedacht. Ik mag sindskort artikelen schrijven voor de zutphense koerier, en daar ben ik heel enthousiast mee aan de gang. ik heb besloten dat ik een carriere in de journalistiek ambieer en de zorg uit wil, maar dat gaat niet zomaar natuurlijk. dus ik moet mij even flink gaan bewijzen.
Het leven is dus een beetje hectisch nu. Boeiend, maar hectisch. (of, hektisch?)
En als ik dan een hele dag achter de pc heb zitten typen, wil ik graag even weg van die rotcomputer. Neeeeeej, ik houd van mijn computer, maar ik zou wel zo'n custom made ergonomisch verantwoorde relaxfauteuil met 15 massageprogramma's willen hebben. (zoals u die kunt aanschaffen en op maat kunt laten maken bij helmink meubelen in vorden -als je nog ergens 2500 euro hebt rondslingeren-, zie mijn advertorial in de koerier as woensdag.tja) want ik zit niet lekker op het gammele campingstoeltje dat zich nu onder mijn bibs bevindt. je kunt cellulitis ook uitnodigen natuurlijk. de doorbloeding in mijn benen heeft het opgegeven. ik heb een rolstoel geleend om thuis vast te oefenen. Maar het hele huis ligt vol met briefjes waar hersenspinsels op geklad zijn, dus binnenkort moet ik daar maar eens wat mee doen. Het is een zooitje hier joh.. ik zal gauw iets schrijven...ik voel me een beetje schuldig. maar niet zo schuldig als iemand die ik vandaag op tv zag die haar cavia aan haar kat had gevoerd. ooh! dag, dag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hannah!

Ik kom binnenkort bij je om die stukjes in de Zutphense Koerier checken, aangezien ik die krant volgens mij nooit krijg (ik gooi alles wat lijkt op kranten of reclame direct in de papierafvalbak). En voor de gezelligheid natuurlijk!

Oh, een goeie bureaustoel/kruk is echt wel belangrijk hoor! Straks krijg je nog rugklachten. En hij hoeft echt niet perse duur te zijn (zoals bijvoorbeeld die dingen van Stokke). Misschien hebben ze bij de kringloop zelfs al wat goeds staan.

Anonym sa...

gezellig hoor, je bent altijd welkom pascal :o)
ik zal eens bij de kringloop gaan kijken. je weet maar nooit!