måndag, september 10, 2007

blah!

Ik ben gewoon moe joh...
werken werken werken... en het leven zelf, dat me momenteel goed
bezig houd. Ik moet hoognodig aan een chocolade-infuus op het
strand liggen.

Dit weekend was wel erg leuk, ik heb eindelijk weer eens een paar
festivalletjes bezocht. lekker door de bagger lopen met een plastic
beker in je hand, goede muziek en rare mensen. heer-lijk.
gisteren was ik bij 4-rocker open air op het boer'nland in vierakker,
genoeg rare mensen dus om van te genieten. vandaag naar een
jazzfestival in gorssel geweest, hans en candy dulfer zien optreden!
candy is natuurlijk sowieso cool (want Prince) maar die twee samen!
vader en dochter daar op het podium, dat klonk goed.
én ik heb vandaag op een vierkante wc-bril gezeten. best even schrikken
hoor, als je daar niet op voorbereid bent! en zo'n wc ergens in gorssel
binnenstapt. en die bril is dan opeens vierkant. het maakt natuurlijk
geen ene flikker uit voor het zitcomfort of de gehele wc-experience
maar toch... what's next? de driehoek? dat wordt al wat lastiger zitten.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nooit geweten dat ze zo vooruitstrevend waren in Gorssel. :)

Hannah sa...

oh joh, gorssel is tegenwoordig echt the place to be ;o)

een heleboel rijke stinkerds daar in gele ribbroeken met een sigaar op de lip enzo.

Anonym sa...

En nog een gevulde doos Havana's onder de arm...

Anonym sa...

Prachtig gezegd weer Hannah ;)

'Ik moet hoognodig aan een chocolade-infuus op het
strand liggen.'

Ik heb ook weer een stukje geschreven trouwens (en een gecensureerde versie ervan op Hyves gezet maar).

En wat betreft de driehoek, ach die hebben we zelf al, hoeven we niet nog eens op te gaan zitten ook.

X Marieke

Anonym sa...

ik heb een ribbroek in m'n kast en met enige regelmaat een sigaar op m'n lip.
De ribbroek is niet geel, helpt dat?

Hannah sa...

dat helpt zéker marijn hahah!!

tenzij hij oranje is. dat kan natuurlijk niet. of paars. dat is leuk voor mij of marieke ;o)