onsdag, oktober 03, 2007

update

ik heb mijn verwarming deze week voor het eerst weer aan gehad
ik heb een wesp uit dali's oog getrokken die daar half al achter gekropen was. en uit zijn ooglid bungelde nog een angel
ik heb de nationale geheugentest meegedaan op tv en ik had een zeer hoge score (tegen mijn verwachtingen in)en ik was niet nuchter
ik heb de filmquiz op tv gedaan en wist ook nagenoeg alles.. (waarom kan ik daar geen geld mee verdienen)
ik heb mijn portret laten tekenen. twee uur stil zitten zonder te lachen met een bouwlamp op je hoofd. terwijl je mensen hoort fluisteren 'is dat ene oog nou groter dan die andere? ja hè' ( ik had een artikel geschreven over deze schilderclub, en als dank mocht ik mijn portret laten tekenen. 'dank'.)als deze mensen werkelijk talent hebben, dan zie ik er heel zielig uit als ik niet lach.
ik heb mijn hand verbrand toen ik weer eens zes dingen tegelijk probeerde te doen.
ik heb in één week twee mensen voor mijn voeten van hun fiets zien donderen (en ze weer omhoog geholpen, natuurijk)

drukke tijden heersen nog immer! heb nu nog drie baantjes maar ik ben bezig daar twee van te maken. terug naar een beetje eenvoud en rust hopelijk, en meer tijd besteden aan dingen die ik leuk vind. zoals bloggen! ik mis jullie ! vergeef mij, het is die tijd van de maand en ik heb geen chocolade in huis..

en mag ik tot slot even vermelden dat ik héél content ben dat de lama's weer op tv zijn. ik vind Ruben & Ruben ontzettend leuk, zij hebben een maandelijkse beeldcolumn
in het blad Linda. hilarisch, en ik weet dat ik een vreselijk schaamloze crimineel ben maar ik scheur hem in de winkel stiekem uit het (veel te dure!) blad. erg leuk op de muur van de wc.. come check it out! :o)


deze kennen jullie ongetwijfeld al maar toch een mooie boodschap

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ik kom snel weer eens langs! Beetje bijkletsen. Als je dat leuk vind.

Hou je van hele pure chocola, of gewoon puur, of melk, met/zonder hazelnoten etc?

Hans sa...

Hehe, ik hoef hier bijna nooit verwarming aan. Ik parasiteer op de warmte van de benedenburen. Ook mooi.

Groetjes!

Anonym sa...

hahaha

stick that in your pipe & smoke it...?


(y)(y)(y)

Anonym sa...

Hannah, waar ben je toch? Ik mis je mooie blogs :)
Liefs, Emy