lördag, april 16, 2005

ColumnX

Columnx, leuke site voor en door amateurschrijvers als ondergetekende. Je kunt je stuff erop posten en krijgt leuk, opbouwend commentaar van andere leden. Er zitten een paar hele goeie stukkies tussen. Ook van mij. hi hi Dus als je een keer niks te doen hebt, is het zeker de moeite waard een kijkje te nemen!

Mijn favoriet van deze week wil ik je niet onthouden:

Door Kees Schilder -
Al een tijd ben ik ze niet meer tegengekomen terwijl ik toch echt wel op plaatsen kom waar ze, bij wijze van spreken, tot het meubilair worden gerekend.Mijn buurman is er zo één. Ik heb hem al een tijd niet gesproken maar nu ik, op zijn verzoek, zijn huis binnenloop realiseer ik mij ineens dat hij ook zo’n soort man is.Zo’n randdebiel die alles seksueel maakt.Voorbeeld?
Hij gebruikt bijvoorbeeld geen kopieerapparaat maar een copuleerapparaat. Vrouwen zijn lekkere wijven en mannen met snorren of baarden; pratende kutten.Zo staat hij ook nooit in een file maar in een “Frans meisje”. Mannen heten gewoon Jan, Piet of Desiderius maar vrouwen zijn “je weet wel, met die lekkere tieten”‘Zo, Kees. Nog lekker gewipt de laatste tijd?’, begroet hij mij. Ik kijk hem alleen maar aan.‘Ik was wat etiketten aan het neuken’, gaat hij achteloos door. ‘Je weet wel, uitnodigingen versturen voor mijn dertigjarige jubileum als verzekeringspik. Ik ga een feest geven voor al mijn vrienden en en een stel lekkere dozen’‘Ach kijk aan’ zeg ik vriendelijk. ‘Hoeveel komen er? Anderhalf? Trouwens, wat doe ik hier eigenlijk?’‘Ja, sorry’, zegt hij. ‘Ik heb mijn enkel gebroken en ik moet wat contant geld kwijt. Zou jij dat naar de bank willen brengen?’. Hij overhandigt mij een stapel biljetten en knipoogt veelbetekenend.:’Veel hè? Meer dan je in de hoerenbusiness binnenhaalt, waar of niet?’ ‘Weet ik veel’, antwoord ik .’Dat zal jij beter weten dan ik’.‘Gehgehgeh’, lacht hij kakelend en steekt zijn duim tussen wijs-en middelvinger.’Volgens mij kier jij een keer of zes in de week, waar of niet?’‘Dat gaat je geen flikker aan’, zeg ik. ‘Zorg jij nou maar dat je, behalve die enkel ,niet ook nog eens RSI krijgt.’‘Wat is dat’, vraagt hij met zijn tong zijn lippen likkend.‘Dat krijg je als je steeds dezelfde beweging met je hand maakt, leg ik hem zuchtend uit.‘Maakt niet uit, lacht hij. Ik heb altijd nog mijn andere hand. Nou, tot straks Pik, of wil je nog een glaasje beffen, oh sorry, bessen-up? Gehgehgeh.'
Eindelijk sta ik buiten.Wat een opluchting na al dat debiele seksueelgetinte gezever. Snel race ik als de sodemieter naar de bank van die klootmajoor.3000 euro.Waar zou die seksueel gestoorde geitenneuker die vandaan hebben?‘Dat is dan 12 euro’, zegt de bankmevrouw.Ik kijk haar wezenloos aan. Niet begrijpend. Ongelovig. Twijfelend aan banken in het algemeen en aan de hele , links en rechts, verklote Maatschappij in het bijzonder.‘Wat zeg je??’ weet ik er eindelijk uit te persen.‘Dat is dan 12 euro’, herhaalt ze. ‘Provisie voor het storten’, legt ze uit. ‘U heeft hier geen rekening dus moeten wij u 12 euro in rekening brengen.’Ik slik een paar keer. Gal komt in golven omhoog. Bloed wil aan alle kanten mijn oren, neus ogen en God weet hoeveel andere gaten uitgutsen.
“IK STORT NIET VOOR MEZELF STOMME DOOS. IK HELP MIJN BUURMAN, UW GEACHTE CLIENT DE WELEDELE HEER VAN KUTTEREN.!! HOERENLOPER VAN BEROEP, KAN ZELF NIET KOMEN VANWEGE EEN GEBROKEN ENKEL, OPGELOPEN BIJ EEN PARTIJ SIMULTAAN NEUKEN MET ZES KROKODILLEN!!.DAAR GA IK ECHT NIET VOOR BETALEN! VERGEET DAT MAAR!'

Vanuit mijn ooghoeken zie ik zes beveilingspikken aan komen hollen.Like I said. Ik ben ze al een tijd niet meer tegengekomen. Van die randdebielen die alles seksueel maken….

Inga kommentarer: