fredag, mars 09, 2007

hondenballen van formaat

Vanavond was ik bij iemand op bezoek die een werkelijk bijzonder toilet had. Plassen werd een erg leuke ervaring. De hele wc was van binnen zwart geschilderd met daarop echt hónderden lichtgevende sterretjes, en boven mijn hoofd zweefden allerlei planeten. Stom van me dat ik daar geen foto van gemaakt heb! Wel van de twee honden (zeg maar gerust kalveren) Terror en Meneer Nilsson. Wat een verschil met Dali! Tjonge, Dali's hoofd is net zo groot als één testikel van die reuzen. Ik weet nog niet of ik hem de foto moet laten zien, misschien voelt hij zich een beetje geintimideerd.
Ik blijf de laatste paar dagen zo veel mogelijk uit de buurt van mijn pc, want de vorige keer dat ik er achter kroop heb ik zomaar een hele leuke trui van de hennes besteld. Dat mag niet nog eens gebeuren. In ieder geval deze maand niet meer. And the mind is so weak...
Ik verdwijn dus maar weer snel offline...

*poef*


3 kommentarer:

Doris sa...

Ik word nou toch wel nieuwsgierig bij wie je nou op visite was dan..?

Anonym sa...

jemig, wat een kalveren jah, maar voordeel, je kan er zeker heerlijk mee knuffelen... En die wc, nodigt bijna uit om eens lekker in te gaan zitten spacen ;)

Hannah sa...

haha ik was bij een vriend op bezoek marieke, geen nieuwe vlam ofzo hoor.. hihi

christi we moeten gauw samen gaan relaxen! xx